czwartek, 21 lutego 2013

Tort dla dziewczynki

I już miałam skończyć mój wspaniały stół, schody prawie gotowe, ale teraz mam przerwę w pracach remontowych. Przyjechała na tydzień my English Sister:D:D:D Tzn polska siostra, która jakiś czas temu wyemigrowała. A ponieważ jej córcia dwa dni temu miała dziewiąte urodziny, upiekłyśmy z mamą tort. Mama piekła, ja dekorowałam. Drugi raz robiłam masę cukrową, wedle tego samego przepisu, ale zaczęła mi się rwać i była totalna tragedia. Już miałam rzucić nią o ścianę, kiedy wymyśliłam, żeby pokroić ją na mniejsze części i jakimś cudem umieścić na torcie. Jubilatka powiedziała mi, że tort był ładniejszy niż smaczniejszy, choć ja uważam, że było odwrotnie. Chyba niezła z niej dyplomatka.




13 komentarzy:

  1. Piękny tort- jesli była tak smaczny jak wyglada, to był pyyyyszny!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami dobrze jest wziąć kilka głębszych oddechów i coś wykombinować... jak widać masa na torcie wygląda świetnie a na ścianie to już chyba niekoniecznie , hahaha:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny!
    ;))) ale jak dla mnie masa cukrowo-piankowo to tylko pięknie wygląda.. raz robiłam.. i nigdy więcej.. co prawda dobrze się układała.. ale jednak wolę czekoladę lub krem ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. hallo.. ten tort był tak samo ładny jak smaczny! widziałam i jadłam więc wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutki. :D

    [always-made.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  6. Jubilatka była na pewno zachwycona! Tort jest uroczy:)
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana podaj mi na adres mailowy gdzie wysłać paczuszkę, wygrałaś Candy u mnie ;)
    Torcik cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten torcik, uroczy i na pewno smaczny :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat dla solenizantki :)
    A dzisiaj mój Aleks obchodzi 4 urodziny...
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego NAJ! torcik prezentuje się znakomicie i w ogole sie nie wydawaj, że coś było nie tak :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  12. sto lat dla solenizantki :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń