czwartek, 12 kwietnia 2012

Moja Kuchnia-Jadalnia-Salon-Sypialnia


Jako, że cały czas nie mogę skończyć renowacji lustra( z powodu braku w/w), to pomyślałam, że powoli zacznę pokazywać mój dom w stanie obecnym lub na starych zdjęciach. Mam zamiar wziąć się porządnie za moje cztery kąty;) Dlatego będzie chyba fajnie móc potem sobie porównać efekty mojej pracy z tym, co mamy tu teraz. Na początek wrzucam kuchnię. No właśnie... Razem z mężem i dwójką dzieci mieszkamy u moich rodziców na piętrze. Posiadamy dwa pokoiki dziecięce, kuchniosalon, który po narodzeniu drugiego szkrabika stał się także naszą sypialnią i łazienkę- rzecz jasna:P Trochę tu mało miejsca, ale wielofunkcyjne pomieszczenie daje radę. Zdjęcia są zrobione z okresu poremontowego. Przed moim zamążpójściem była tu mała ruinka:D Miejsce do szycia, prasowania, składowania pościeli i niepotrzebnych ubrań, okresowo nawet magazyn na ciuchy, którymi handlował mój tata. Stąd wrażenie, że jest czysto i pusto. Teraz już pokój odbył 3 kolejne przemeblowania, ale nadal nie jest po mojej myśli, więc wrzucę aktualne foto jak zmienię konfigurację.





2 komentarze:

  1. Bardzo ładne mebelki!!jest jaśniutko i elegancko!!
    Czekam na kolejne zakątki Twojego mieszkanka!

    OdpowiedzUsuń